Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 yılının ortalarında, Kıbrıs Serbest Liman üzerinde şirket kurulumu yaptık. O dönem hatırladığım kadarıyla TL olarak 20.000 civarı bir rakama mal olmuştu. Fiyatlar döviz olarak verildiği için şuan daha fazladır muhtemelen. Şirket kısa vadede masraflı görünse de şuan için oldukça karlı olduğunu söyleyebilirim. 100.000 dolar kurulum sermayesi gerekiyor. Bunu muhasebeci bize halletmişti. Şirketin gelir vergisi ve yılllık lisans bedeli bulunmuyor. Giderimiz sadece muhasebeci ücretiydi. Kurulum süreci 1,5 ay gibi bir şey sürmüştü.
Bildiğim kadarıyla aylık muhasebeci ücreti 150 ila 250 EURO arasında doğrumudur ?
Ek olarak orada hesabıza yatan parayı Türkiye'deki hesabıza EFT'mi yapıyorsunuz yoksa ATM aracılığıylamı işinizi hallediyorsun?
Yine ek olarak Adsense'den gelen paraya kıbrıstaki şirketinizden fatura kesip beyan ediyormusunuz ?