pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl çıkıcaz bu instant tan. Çalgı çengi de ahmet kuralla murat cemcir'in mafyadan çıkmak istediği gibi instanttan çıkmak istiyorum ) bir de çıkınca eski erişime dönüyor mu onu daha çok merak ediyorum
Yılbaşı diye bu hale geldiğini düşünüyorum fakat şimdiye kadar hiç bu kadar kötü olmamıştı sayfalar, çevremde ne kadar sayfa yöneticisi arkadaşlarım varsa hepsinde aynı sorun var, tek tük nadir sayfalarda sorun yok. Onlarda Instant kullanıyor ama. Benim tahmin yürüttüğüm, facebook sen kazanıyorsan banada kazandıracaksın diyerek reklam vermeye teşvik ediyor. Reklam verirsek sorunun düzeleceğini tahmin umuyorum.