KilitX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herhangi bir tasarım ideasofta giydirilebilir fakat asla %100 responsive olmaz. bunun sebebi idesoft admin panelde tema düzenleme size çok kısıtlı bir editör veriyor olmaları ve php fonksiyon şeklinde çağırdınız son ürünler, popüler ürünler vb. gibi modülleri tablo içinde size sunmaları. ayrıca kullandıkları js kütüphaneleri de çok eski olduğu için bir çok uyumsuzluk sorunu yaşanır. örneğin, gömülü jquery 1.0.10 gibi bir js kullanmak zorundasınız. sonradan ekleyeceğiniz jquery dosyaları çalışmayacaktır. yani, düzgün bir tema için ideasoftun kendisinden satın almak zorundasınız...
Peki merak ettığım o kadar ideasoftun alt yapısını kullanan firma var belli başlı büyük firmalar bunlar onlardan mı satın almış nasıl oluyor pek bilmiyorum işin açığı . Ama sorun şu ki bize sundukları temalar çok dar ve 5 para etmiyor allah için



scout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz bir şablon var mı yoksa hazır bir html şablonu mu giydireceksiniz?

Konuyla ilgili yardımcı olayım, telefon numaranızı PM ile iletin.
Yani tam olarak bilmiyorum ama nasıl oluyor ne bitiyor bilmiyor fakat şu var çok büyük bir web sitesi kurulumundayım ama verdikleri yani sundukları temalar iş görmüyor.