herhangi bir tasarım ideasofta giydirilebilir fakat asla %100 responsive olmaz. bunun sebebi idesoft admin panelde tema düzenleme size çok kısıtlı bir editör veriyor olmaları ve php fonksiyon şeklinde çağırdınız son ürünler, popüler ürünler vb. gibi modülleri tablo içinde size sunmaları. ayrıca kullandıkları js kütüphaneleri de çok eski olduğu için bir çok uyumsuzluk sorunu yaşanır. örneğin, gömülü jquery 1.0.10 gibi bir js kullanmak zorundasınız. sonradan ekleyeceğiniz jquery dosyaları çalışmayacaktır. yani, düzgün bir tema için ideasoftun kendisinden satın almak zorundasınız...