@domainadı uzantılı mail hesabım ile başvurumu yapacağım fakat trafik çekme konusunda birkaç günlük yardımınızı görebilirsem muhteşem olur.
Footer bilgi metnini tavsiyeniz üzerine olması gerektiği gibi değiştirdim. Bunlar ince ve bir o kadar da önemli nüanslar fakat iş telaşı yüzünden akıl edemedim.
Arka planı da kaldırdım.
Red sebebi ne yazıyor bunu önce bir öğrenip buna göre çalışmak lazım. Arkadaşların yazdıkları doğru olsa da bazen bu yazılan kıstasların çoğu önemli olmuyor. Mail ile size bildirilen "
Red Sebebi" nedir?