asgari ücrete zam yapılmasının pek bir anlamı yok, çünkü her şeye en az o kadar zam gelecektir. Gerçekte istediğimiz yüksek asgari ücret değil, belirli oranda refah istiyoruz. Daha refah bir hayat sürmemiz için üretimi, verimliliği ve ihracatı artırmak, dışa bağımlılığı azaltmak ve gelir dağılımındaki adaletsizliği azaltmak gerekir.