normalde bu tarz konulara yazmamaya dikkat ediyorum ama. devleti eleştiricem diyenlere bakıyorum cogu destekledikleri partiler zamanlarında krizlerden geçilmiyor.
burada yazıyolar 2 bin vermeli 5 bin vermeli. evet o kişilerin destekledikleri verir lakin 2. sene sonunda ne olur bilinmez.
birileri ne demişti zamanında ben para nasıl harcanır cok iyi bilirim.