Valla geçen gün hayatımda ilk defa adsense başvurdum 11 saatte onay aldı. Açıkcası ben onay almaz diyordum. Ben olsam onay vermezdim

. hakkımızda sayfası temanın kendınden gelen rondom bir yazıydı. Sadece gizlilik ilkesini forumda bir konudan kopyaladım. o kadar siteye daha AMP kurulu değil 45 tane makale var. resimlerim çok kaliteli değil. almaz diyordum ama sabah bi kalktım onay maili gelmiş.
Yaptığım tek şey, yaklaşık 1 hafta 45k ınstagram ve 10k facebook sayfalarımdan trafik çektim günde 500 ile 1000 arası tekil hit oldu sanırım ona istinaden onay verdiler. Başvuruyu sitem uzantılı eposta ile açtığım yeni bir google hesabıyla yaptım sizde öyle yapın.
@domainadı uzantılı mail hesabım ile başvurumu yapacağım fakat trafik çekme konusunda birkaç günlük yardımınızı görebilirsem muhteşem olur.
Site çok karışık, arka plân, müzik, düzen....
Önce Adsensi değil siteyi eleştirmelerini isteyin.
"© Türk Tarihi Hakkında Herşey - © Bu bir Çağlar ULUĞ Tasarımıdır. Her hakkı mahfuzdur ve koruma altındadır. Kaynak belirtilmeden kullanılamaz". denilmiş ama sizin aldığınız içeriklerin kaynakları yok..
Kopyala/Yapıştır öleli yıllar oldu.
Türklük için bir şey yapıyorsanız her hakkı Türk Milletine ait olsun....
İyi çalışmalar..
Footer bilgi metnini tavsiyeniz üzerine olması gerektiği gibi değiştirdim. Bunlar ince ve bir o kadar da önemli nüanslar fakat iş telaşı yüzünden akıl edemedim.
Arka planı da kaldırdım.