Hollanda konusunda bilgisi olan var mı 250 euroya kuruluyor diyorlardı
Hollanda da ücretsiz bile kurabiliyorsun ama bu çalışma ve oturum izni alacağın anlamına gelmiyor. Ek olarak kurulum ücretsiz sermaye gerektirmez ama aylık masraflar yüksek. Kira + muhasebe masrafları.