Asgari ücretin çok arttırılması işsizliği arttırı başka birşeye yaramaz.
Önemli olan 1500 tl ya da 5000 tl olması değil o verilen paranın alım gücüdür. Yoksa asgari ücreti 10.000 tl yap 1 ekmek 50 liraya yükselir ne anlamı kaldı.