Bu nasıl bir yorum AĞA ? Devletin her kurumu özellikle Diyanet, Cumhurbaşkanlığı, değerli (!) millet vekillerimiz, jöleli yağverlerimiz bolluk bereket içinde yaşayacak okkalı maaş alacak, sıra vatandaşa gelince ekonomi zora girecek öylemi ?
Ya bırakın bu işleri, yazıktır günahtır ya.....
Asgari ücrete yapılan zam ÜLKE EKONOMİSİNİ zorluyor ama benzine, elektriğe, aklına gelecek herşeye dehşet zamlar yapılması VATANDAŞA zarar vermiyor. Bunu hangi mantıkla söylüyorsun hocam ? Okadar vergi alınıyor bunlar nereye gidiyor? Bu asgari ücrete 50tl bile olsa gelecek zamma muhtaç milyonlarca insan var. Çalıştığı işyerinde 1400 tl para alsın aylık diye sırtından deriyi söktüren işçi emektar insanlar var. Onların alacağı para önemli değil ülke ekonomisi önemli dimi. Koskoca 80 milyonluk devlet insanların sırtından katrilyonlarca para kazanıp işçiye, yoksula 100 150tl zam yapamıyorsa bu para devletin ekonomisini yıkıyorsa .... olup gidelim bu ülkeden ozaman.. Üsttekilerin cebi dolmaz çünkü delik var...
Siz sadece çalışanları düşünüyorsunuz. Birde iş verenleri düşünün. Diyelimki 400 lira zam yapıldı. 10 kişi çalışan bir iş yerinde toplamda 4000 ₺ zam yapılmış olacak adamda bu zararını düşünerek 2-3 işcisini işten çıkaracak ve 10 kişinin yapması gereken işi 7-8 gibi yapacak ve 2-3 kişide işsiz kalacak. Diğer işciler daha fazla yorulacak, atılanlar ise parasız kalacak. Bu yönden düşündüğümüzde zam sıkıntı yaratabilir. Önemli olan zamn değil alım gücünü yükseltmek.