Valla geçen gün hayatımda ilk defa adsense başvurdum 11 saatte onay aldı. Açıkcası ben onay almaz diyordum. Ben olsam onay vermezdim . hakkımızda sayfası temanın kendınden gelen rondom bir yazıydı. Sadece gizlilik ilkesini forumda bir konudan kopyaladım. o kadar siteye daha AMP kurulu değil 45 tane makale var. resimlerim çok kaliteli değil. almaz diyordum ama sabah bi kalktım onay maili gelmiş.
Yaptığım tek şey, yaklaşık 1 hafta 45k ınstagram ve 10k facebook sayfalarımdan trafik çektim günde 500 ile 1000 arası tekil hit oldu sanırım ona istinaden onay verdiler. Başvuruyu sitem uzantılı eposta ile açtığım yeni bir google hesabıyla yaptım sizde öyle yapın.