DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorsan herkes ekonomist ama şuan asgari ücreti zam yapılması ülke ekonomisine daha çok zarar verir.
Asgari ücrete yapılan zam ÜLKE EKONOMİSİNİ zorluyor ama benzine, elektriğe, aklına gelecek herşeye dehşet zamlar yapılması VATANDAŞA zarar vermiyor. Bunu hangi mantıkla söylüyorsun hocam ? Okadar vergi alınıyor bunlar nereye gidiyor? Bu asgari ücrete 50tl bile olsa gelecek zamma muhtaç milyonlarca insan var. Çalıştığı işyerinde 1400 tl para alsın aylık diye sırtından deriyi söktüren işçi emektar insanlar var. Onların alacağı para önemli değil ülke ekonomisi önemli dimi. Koskoca 80 milyonluk devlet insanların sırtından katrilyonlarca para kazanıp işçiye, yoksula 100 150tl zam yapamıyorsa bu para devletin ekonomisini yıkıyorsa .... olup gidelim bu ülkeden ozaman.. Üsttekilerin cebi dolmaz çünkü delik var...