hocam r10 daki üyelerin böyle yorumlarına anlam veremedim adamlar askeri ücreti istersen 5 bin TL yapsın her şeye zam geliyor görmüyor musunuz? her geçen sene alım gücü düşüyor sadece devlete çalışıyoruz

askeri ücrete %10 zam
diğer her şeye %20 zam nede olsa millet keriz