Asgari ücretli 1000 TL kirayı nasıl ödeyecek demişler. Asgari ücretle o kadar kirayı ödüyorsa net gerizekalıdır. Gel Çorum'un, Yozgat'ın ilçelerine 300 TL verip lüks evde otur, asgari ücretini gene al.. Asgari ücreti İstanbul'da ki yaşama ve kiraya göre hesaplarsanız kafayı yersiniz. 1400 TL alan adamın İstanbul'da işi yok kusura bakmayın tıpış tıpış köyüne kasabasına dönecek. Asgari ücret artınca refah düzeyimiz artmıyor. Çılgın hökümetimiz kaşıkla verip kepçeyle alıyor zaten.
Yani parası olmayan İstanbulda yaşayamayacak mı?