1 aydır yurtdışı şirket kuruluşunu araştırıyorum herkes farklı bir şey söylüyor, nedenini anlamadım bir türlü. Kimi direkt 100 bin doları yatırıcan diyor kimi gerek yok danışmanlık firmaso hallediyor diyor.