maksimos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet var fakat sanki yolunacak kaz arıyorlarmış gibi bir havaları var O yüzden forumda kuran arkadaşlardan net bilgi almak daha mantıklı geldi bana.
Siz sadece onlarda prosedürleri öğrenseniz yeterli olur diye düşündüm onlarla çalışmak zorunda değilsiniz zaten onlar anlatsın siz dinleyin. zaten ofis açmanıza gerek yok posta kutusu yeterli oluyor diye biliyorum bide bankaya bi mevla yatırılıyor bloke koyuluyor 1 hafata kadar şirket sermayesi diye geçiyor okadar zaten bide fatura kesimi için muhasebe ayarladınızmı bitti vergiden muaf bir şirket sizin