Herkes sürekli 2 ethernet kullanarak yaparım diye düşünüyor ama gerek yok. Gateway olarak o cihazı kullan https://www.dijitaller.com/linux-ile-ag-takibi/ burada yazdığım bir rehber var. PXE için se dhcp sunucusun da bilgi olması lazım diye biliyorum . Modemden dhcp server özelliğini kapatırsın kendin dhcp sunucusu oluşturursun. Bire tftp sunusu lazım. Kolay gelsin