beyler willcard sertifika aldım fakat başka serverlardaki sub domainlere kuramıyorum aynı server mi olması lazım acaba?
Sunucunun ürettiği bir dosya vardı uzantısını unuttum şimdi. Ya hepsini bu sunucuda kullanacaksınız yada sunucu sertifikalarını diğer sunuculara taşıyacaksınız