tsoft ile 2013 yılından beri mecburen çalışıyoruz. İlk zamanlar bile rakam yüksek iken web sitesi gelirleri arttıkça ona orantılı aylık 750 - 1000 arası server parası istiyorlar. Taşıyamazsın hiç bir yere sözleşmede net bi şekilde belirtilmiş durumda. Yaılımlarını sadece kendi sunucularında barındırıyorlar. Başka bir yere başka bir sistem kurup xml ile ürünleri çekmek en mantıklısı gibi görünüyor.