AfraSze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hosting ve Domainimi oradan aldın yoksa sadece hostingmi eğer sadece hosting aldıysan al yedegini geç siteye böyle saçmalıkmı olurmuş.
reynmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçmalık bence bunu bildir ve taşı
MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptin w.areze düşmesini engellemek için yapıyor genelde firmalar ama çok saçma bir şey. Fahiş fiyatlar çekiyorlar saçma hosting paketlerine.

Çözümü başka yere taşımak ama izin vermiyorlarsa sonlandırmak gibi duruyor.
taşımaya izin vermiyolar

bizde yedke alıp taşıyacağız düşüncemiz o
diyorum ki yarın kafanıza göre sunucu fiyatını 10 kat artırrsanız ne olacak
şimdiye kadar öyle ciddi bi zam yapmadık diyorlar