t-soft dan sitemi başka hostinge taşıyamıyorum
sadece kendi sunucularımızda kullanmana izin veririz diyorlar
verdikleri sunucu hizmetide bizim kullanmımlaramıza göre çok yüksek
fiyatlar bütcemizi aşıyor

kanunen bi geçerliliği varmı sitemizi başka hostinge taşımamıza izin vermiyor
tavsiyeleriniz nelerdir ne yapmamız gerekir