UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam yanlış bişey söylememiş. yıl sonu oldugu için bazı mukellefler bol bol reklam veriyorlar gider gösdermek için + herşey adsense degil. daha çok kazandıran şirketler var.
Abi bu durumda artması gerekmez mi?