Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinirlenmene gerek yok hocam zeka yoksunu değilim zira seninde dalgınlıkla yaptığını anlıyorum.

Ama dalgınlık yapman firmanın hatası olmuyor tabi name.com sana yardımcı olmuş ama öyle bir zorunlulukları yok.

Asıl sıkıntı sende sonuçta 2.adım da domain tekrar gösteriyor onaylayıp ödeme yaptıktan sonra sana yardımcı olmayabilirlerdi.

Hele ki bizim ülkemizde gizli ufak maddelerle ne sözleşmeler dayatıldığını biliyorsan zaten bu tarz şeylere dikkat edersin.

Emin ol o domaini yerli firmadan kayıt etseydin suçlu sen olurdun yardımcı olmazlardı.

Senin üstüne çok gitmişler hakkını helal et, kolay gelsin
Hata olan kısım www.xxx.com arasında ki noktayı silip domain reglemesiydi bunu anlamadığın için bir şey söyleyemiyorum