Sungmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet kafelerdeki dandik kulaklıklara benzettim. Almışken az daha verin derim. JBL T450BT kullanıyorum gayet ucuz bir model. Ucuz olsun JBL olsun...
DJ vs. değilseniz, müzik güzel gelsin diyorsanız bunu öneririm. Şarj 8-9 saat gidiyor bu da yolculuk sürenize bağlı olarak 1 hafta gidiyor hatta benim 2 hafta.
hocam benim kulaklar hemen kızarma ve ağrı yapıyor. Bunda kulağa çok baskı yok değil mi ?