Kaçak elektrik kullanan bölgelerde kesin madenciler vardır diye geçenlerde aklımdan geçti. Beni yanıltmadıkları için teşekkürler.

Edit: Cüzdanlarda ele geçirildiyse halka dağıtılsın sonuçta o elektriğin parasını halk ödüyor.