Abimde yıllardır hiç kalkmadan çalışırdı şirkette sonra bi gün sandalyeden kalkarken normal belindeki fıtık patladı diskten. Sıvı dışına çıktı. Ameliyat filan dedilerde fizik tedavi ile önüne geçti. Şimdi 2-3 saatte bir yerinden kalkıp yürüyor. Bisiklet sürüyor yüzmeye gidiyor kışında şimdi salona gidiyor. Hiç olmazsa haftada 1 kaç güç spora filan gidin.