cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden vardı benim bayi devrettim ama hocam maalesef yapacak bişe yok. Bekliceksiniz yada KKB ile ( kkb niz yüksekse ) sorgulatarak yükseltebilirsiniz. Aksi durumda imkansız .
cRueL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evkurdan al ama evkurda iPhone yok sende Note 8 felan al kutuyu açmadan telefonculardan change yap
Mantıklıy bu teşekkür ederim, fakat note 8 ile arasında fiyat farkı var bildiğim kadarıyla hocam?