Arkadaşlar merhaba,
iPhone x almak istiyorum cihaz kampanyaları ile.. Vodafone bayi işleten var mı aranızda? 4-5 aydır vodafone red 10 kullanıyorum ama puan yok vs diyorlar düzenli günü gününe yatmasına rağmen.
Bayisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Eskiden vardı benim bayi devrettim ama hocam maalesef yapacak bişe yok. Bekliceksiniz yada KKB ile ( kkb niz yüksekse ) sorgulatarak yükseltebilirsiniz. Aksi durumda imkansız .