hoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xml yedeğini bölmek için şöyle bir program varmış.

http://www.rangerpretzel.com/content/view/20/1/
Böldüm mü de sorun çıkıyor. Host firması MB ve timeout sürelerini arttırdı ancak benim upload hızımdan mı nedir bilemedim.

Upload hızı yüksek olan birisi yardım edebilri mi?