Tüm varlığını kripto paraya yatırmak zaten akıllıca olmaz. Ancak varlığın bir bölümünü yatırıp kazanç sağlamak herzaman daha iyidir. Bence bitcoin uzun süre yaşamına devam edecek. ekran kartı ana kart asic cihazı vs üreten firmalar deli gibi ürün satıyor. ön sipariş ile çalışıyorlar. Stoklar yetişmiyor. Açıkçası böyle büyük bir endüstriyi besleyen bitcoin kolay kolay patlaması çok çok düşük bir ihtimal. Sadece aşırı fiyat yükselmesi ve düşmesi güven sıkıntısı yaratıyor. Devletler açısındanda kara para aklama mekanizması olarak görüldüğü için sıkıntı çıkarabiliyorlar.