@Gltekin;
Hocam tabiki takip ediyoruz adamı. Ama coinin birde geçmiş grafiğine bakmak lazım. 28 aralık haber açıklanacak dedikten sonra zaten 70 olan coin 330 lara geldi 1 haftada. bu adamı tweet 550 çıkardı sonra tekrar 335 lere düştü bu sabah 660 ları gördü. şimdi tekrar 500 lere geriledi. Şuan herkes 28 aralık taki açıklamaya odaklandı. Bu adam tweet atmasaydı da bu coin zaten 28 aralığa kadar çıkacak tı.
Adam bugün aynısını DGB'ye yaptı. Resmen %100 uçurdu dgb yi