arkadaslar hepimiz tarihi az da olsa biliyoruz insanlik tarihi boyunca bir cok devrimler gerceklesti. Mesela Ronesans devrimi, sanayi devrimi ve artik sanirim dunyayi degistirecek yeni bir devrim yolda belkide geldi bile Sanal Para Devrimi.
Bundan bir kac yil sonra hepimiz belkide odemeleri alisverisleri karekod uzerinden sanal para gondererek yapacaz ve belkide her ulke kendi coinini cikaracak. Devasa yerler kurulup madencilik yapilaca, Sanal Para Bankalari Kurulacak ve bunlarla birlikte sanal saldirilar sanal hirsizlik daha da artacak. Sizler bu konu hakkinda ne dusunuyorsunuz ? Bu devrimin ne gibi artilari ne gibi eksileri olur. Dunyaya nasil yon verir. R10 uyelerinin goruslerini merak ediyorum.