Bu düzeltme düşüşleri bizi büyük felakete hazırlıyor olabilir mi?
Bilinçaltımıza işliyorlar gibi, her düşüş çıkışa gebe!
İleride ciddi bir düşüşte, yine çıkacağını sanarak beklersek amansız yakalanmış olabilir miyiz?
Her an herşeye hazırlıkla olmamız gerekiyor.