Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha çok beklersin hocam onun geçmesini gönderim ücretinden kısmışsın
hocam sitedeki otomotik değer neyse onu kullandım kendi paramın düşmanı değilim herhalde çözüm arıyorum.