bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fee değeri düşük olduğu için bekliyor. Daha da çok bekleyecek hocam benim 25 gün oldu daha gelmedi
peki buna bir çözüm yokmu oturup o kadar sür nasıl bekleyebildiniz?