İlla ki aykırı görüşler olacak ama çok yanlış düşünüyorsunuz. Bitcoin geleceğin parasıdır. Bitcoin bitse yerini başka bir kripto para birimi alır. Ki bittiğini biz göremeyiz herhalde.
Bu düşüş ile herkes bak ben demiştim demeye başladı ama takip etmediğiniz için sanırım bilmiyorsunuz. Daha önce de defalarca sansasyonel düşüşler oldu. Balina diye tabir edilen büyükbaşlar alttan alıp fiyatı şişirir şişirir ve bir noktaya gelince haliyle satar çıkar ve düşünce yine alır. Bu döngü hep böyle devam eder. Acemiler panik yapıp eyvah daha da düşecek diyip elde avuçta ne varsa zararına satar. 1.5 ay içinde 5 bin dolarlardan 20 bin dolarlara çıkması nasıl normalse, bu düşüşlerde normal. Sabırlı olanlar servet sahibi olabiliyor. Finansçıların bir kısmı kripto paralara hep nefret ile bakıyor ama bu sabit fikirden vazgeçin derim.Geleceğin para birimi bunlar arkadaşlar.