Bitcoin'in %75 ini çinden oluşuyor ve btc çinde yasak.. Madenciliğe karşı çinde bir operasyon yapılsa bide amerikada al sana btc nin bitişi.. Btc bitmez patlamaz kimse demesin Türkiyede ileride yasaklanmasınıda düşünmelisiniz.. Riske edicek paran varsa yatır ama kredi çekenler arabasını satanların vay haline.. Bu arada söylemeyide unuttum hiç bir hükümet sanal parayı desteklemez he bazıları vergi alır kazanır vs diyebilir ama unutmayın ki btc en çok para aklamada kullanılıyor.. Çin ve Abd de asıl yasaklanma sebebi budur