Bitcoin nasıl bir balon ki şiştikçe şişiyor fakat patlamıyor. Patlayacak gibi de durmuyor ufak tefek dalgalanmalar illa ki olacak baronlar maks seviyede eldeki btcleri sattıktan sonra düşmeler illaki oluyor düşme sonrası yine bir yüklenme ile yakın dönem içinde yine uçuşa illa ki geçecek bitcoinin önünü kesmek imkansız devletler yasaklıyor denmiş aksine bir çok ülke bitcoin dönemine geçmeye başlıyor artık herşey internet üzerinde dönüyor niye elektronik para birimlerini bitirmeye çalışsınlar hele ki bu kadar potansiyel tavan yapmışken .. asıl patlamalar yılbaşı sonrası olacak 5 senedir balonu bi patlatamadınız gitti siz balon balon diye diye oturup izlerken millet parasına para katıyor uyanın artık btc durdurulamaz