beni yanlis anlamayin ama siz en buyuk yanlisi bitcoinle borsayi kiyaslayarak yapiyorsunuz. elbette ki patlayacak bi gun, dusecek elbet ama bitcoin hicbir zaman borsanin bi parcasi olmadi ve olmayacak. once bunun ayrimini ogrenmek lazim. borsacilarin (kendim de dahil) bitcoin hakkinda yorum yaparken, borsa gecmislerinin birsey ifade etmedigini ogrenmeleri lazim.. bol kazanclar..