burayakadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sene hatırlamıyorum 3310 yeni çıkmış millet titreşimi var diye hava atar, sene 2018 ya bu siri herşeyi niye anlamıyor.
Devir teknoloji devri üstat artık genç nesil cebinde para taşımıyor eft-havale zaten dünyada basılı olan paraya bakın birde olan paraya bakın.Bende buraya yazayım şuan 1 btc:13k seneye bu zamanlar dediğiniz gibi olursa size lokum yollayacağım imkb bu işi anlıyor diye.
SAygılar
Keşke olsa dileğiniz.hayatnızızı kolaylaştırırır.bitcoin öeselesinden nerereye geldi konuşmamız.btc tok ama eğerki karım varsa hemen satardım.zararda olsam bile stopp loss yapardım.(Borsa teriminde sat hemen ablamına gelir)
Yüksek miktarda bu pisliğie bulaşanlara allah kolaylık versin.şu an 12 bin dolaar işlemde.1 sene sonra 300 dolara çöp olucak.görücez.yanlışm varsa suratıma tükürün