Bu işler dediğini açmak lazım.Şİmdi dersinki bana televizyon çıktı ona bile karşı çıktılar.çıkan yobazlar olmuş zamanında.Ben izmirdeki internet kafeyi açan 5 kişiden biriyim.pentium 2 450 makinaları tek tek elimle topladım.Belki sen ozamanlar vitamindin.Sene 98.Sen yaşını hesap et.
Polemiğe gireyeyim.Kimseyle yarışmak gibi bi iddiam yok.
Ben işin finans konusundayım.Yazımı oluyun.
Lütfen sen kimsinki,sen nesinki bunları yazıyorsun diye cevap yazmayın.İkdisadi alanda eğitim görmüş sonrada merak dolayısıyla arkeolog olmuş biriyim.
Normalde cevap yazmam ama öyle içimden geldi yazayım dedim yazınızı bir daha okuyun
bitcoin balondu patladı Kesinlikle uzak durun bu işlerden,Maddi bir değeri yok.Eline alıp kimseye satamazsın
finans sektöründe olduğunuza emin misiniz? yaş hesabına veya internet geçmişine girmeyeceğim ya da 1998 de yaptığımız işlere ...
Tavsiyedir Bence biraz yatırımla başlayın çok olmasın 10 k yi 1-2 ayda 40 k yaptınızda ,eğer dediğiniz gibi iyiyseniz, olayın finansal olarak tadına varırsınız ama önemli olan bu değil önemli olan altındaki teklonoji olduğunu göreceksiniz.
Bitcoini savunmuyorum
maddi değeri yok Kesinlikle uzak durun bu işlerden dediğiniz teklonojiyi savunuyorum blokchain i bir araştırın veya benzer teklonojileri yani herkes yapar da siz yapmayın lutfen
bir video atayım biraz izleyin
https://www.youtube.com/watch?v=ENwtC8LgPcw