Kendi yazdıgın yazıyı okudum kendin "Şu an evet kendi paramda dahil 2,3 yakınımın parasını yönetiyorum. borsada.Teknik bilgilere göre işlmeler yapıyorum" demişin bu işle uğraşanlarda kendi parasını yönetiyor ve beğendiği projeye istediği ölçüde yatırım yapıyor.
Kendi paranı ve 2.3 kişinin parasını borsada yönetirken biri gelip başında durup ona yatırım yapma buna yatırma borsa patlıcak derse ne dersin o adama, o adama diyeceğin cümlelerin aynısını ve daha fazlasını burdaki arkadaşlardan duyuyorsundur şimdi.
Patlarsa senin cebinden çıkan yok, uçarsa fiyatlar yine senin cebine giren yok. Bu yüzden kimse kimsenin işine parasına karışmasın.