O halde bende tarihe not düşüyorum. 1 sene sonra bu konuyu görecek olanlardan btc sahipleri neden daha fazla almadım diyecek. Hiç almayıp btc bitecek, btc ölü yatırım, btc çöküyor vs diyenler de kafasını duvardan duvara vuracak.
1 sene sonra bu konuyu hortlatacam.