elbette dünya devletleri bitcoin resmi para birimi olsun demeyecek, ama kesinlikle de coin piyasasını yasaklamayacaktır, yasakla yasakla en başta bizim ülkemiz yasaklardı, onlarda vergi almak için çalışmalara başladılar, vergi almaya başlayınca para babaları da devlete vergimizi verelimde bizde bu işe girelim demeye başlayacaktır, avrupa ise yanlış bilmiyor isem bu piyasaya düzenleme getirmeye çalışıyor, yani yasaklamıyor ama bu piyasayı kontrol etmeye çalışacak gibi görünüyor
ancak bazı arkadaşların anlamadığı nokta şu, bazı insanlar vardır ki parası artık risk altında ya da öyle hissediyor veya kirli işler yapmış parayı saklaması lazım, devletin resmi coin parası çıksada neden güvenip ona yatırsın ki? hemen hemen her devlet şuan büyük risk altında, ya ekonomisi kırılgan, ya patlamaya hazır bomba, savaş çanları çalıp duruyor, zaten herkes birbirine saldırmaya çalışıyor iken neden her yerde insanların tanıdığı bir coine parasını yatırmasın