erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işlerde yeniin galiba ... İnternet ilk çıktığında da aynı cümleleri kurmuşlardı ... bitcoin değil ama sanal para ile düşüncelerin hakkında ne kadar yanlış cümleler kurduğunu anlayacaksın... Bu işten bir ev parası kazandım ve yine bugün düşünce yatırdım 1 ay sonra mesajımı güncelleyeceğim bu düşüş ve çıkışlar olmazsa zaten büyük sıkıntı olur belki düşüş devam edecek ama gelecek sene en az 3 e katlayacak bir sistem olduğunu düşünüyorum... Kalsağlıcakla...
Bu işler dediğini açmak lazım.Şİmdi dersinki bana televizyon çıktı ona bile karşı çıktılar.çıkan yobazlar olmuş zamanında.Ben izmirdeki internet kafeyi açan 5 kişiden biriyim.pentium 2 450 makinaları tek tek elimle topladım.Belki sen ozamanlar vitamindin.Sene 98.Sen yaşını hesap et.
Polemiğe gireyeyim.Kimseyle yarışmak gibi bi iddiam yok.
Ben işin finans konusundayım.Yazımı oluyun.
Lütfen sen kimsinki,sen nesinki bunları yazıyorsun diye cevap yazmayın.İkdisadi alanda eğitim görmüş sonrada merak dolayısıyla arkeolog olmuş biriyim.