www'nin bir cname olması, alanadının başına "www." yazıldığında wwwalanadi.com şeklinde reglenmesinin doğru olduğu anlamına gelmez, name.com hatayı düzeltti zaten dalgınlıkla www. yazılabilir ancak o şekilde reglemesi hataydı, bilale anlatır gibi anlattım ama hala burda ukala yorumlar yapanları gördükçe r10a neden eskiye kıyasla hemen hemen hiç girmediğimi daha iyi anlıyorum