Reklamları right sidebar ve footer bölgesinde kullanmışsınız.
2 makale arasına da yerleştirerek kullanmanızı öneririm.
Konu içerisinde de en üstte ve en altta yer alıyor.
Dilerseniz konu ortasında da bir reklam olabilir.
Asıl facia header hocam, o nasıl header kocaman.
Hocam konu içinde ortada da var, gözden kaçırmışsınız sanırım. 2 makale arasına nasıl eklenecek? O konuda bilgim yok.
Header geçici hocam