Bastiques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sitemin soluna kayan reklam ekledim. Masaüstünde herhangi bir zaarı yok fakat mobilden girince neredeyse ekranın yarısını kaplıyor. Seo açısından ya da başka bir açıdan bir zararı olur mu?

Ekran görüntüsü: https://image.ibb.co/buuvKm/Screensh...222_010552.png
Zaten kaldırdığınızı söylemişsiniz. İyi yapmışsınız. Önce kullanıcı odaklı düşünmek lazım.

BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense’de kayan reklam yasak zaten. Ek olarak kayan reklamlar ziyaretçiyi memnun etmez bu yüzden önermiyorum.
Evet normalde yasak ancak izin aldıktan sonra serbest şekilde kullanabiliyorsunuz. Bunun için adsense ile iletişime geçmek gerekli, site uygunsa zaten talebi olumlu karşılıyorlar.