Arkadaşlar sitemin soluna kayan reklam ekledim. Masaüstünde herhangi bir zaarı yok fakat mobilden girince neredeyse ekranın yarısını kaplıyor. Seo açısından ya da başka bir açıdan bir zararı olur mu?

Ekran görüntüsü: https://image.ibb.co/buuvKm/Screensh...222_010552.png